ÁSZF, ADATKEZELÉS

Szolgáltatói adatok

Artificial T-shirt

Cégnév: KOVAMED BT

Székhely: 4033 Debrecen, Gábor Á. U.22/B

Levelezési cím: u.o.

Adószám: 21091629-1-09

Cégjegyzékszám: 09-06-010888

Nyilvántartásba vevő hatóság: Hajdú-Bihar megyei Cégbíróság

Szerződés nyelve: magyar

Elektronikus elérhetőség: artshirt100@gmail.com

Telefonos elérhetőség: +36-30-4075793 (9-17 óráig)

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A webáruház ruházati és kiegészítő termékeket forgalmaz.

Szerződéskötés feltételei

A megjelenített termékek kizárólag online, a webáruház szoftverén keresztül rendelhetőek meg.  

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t.  Az árak a szállítás költségét nem tartalmazzák.

A webáruházban leadott megrendelés nem írásban, hanem ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak minősül, így a Vásárló és a Szolgáltató közötti elektronikus úton kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.

Az ÁSZF elfogadása a megrendelési folyamat legvégén a megrendelés elküldésével megtörténik. Enélkül a megrendelés nem adható le.

Tájékoztatjuk, hogy a ” Megrendelés elküldése” gombra kattintva a Vásárló véglegesen elküldi a megrendelését, mely fizetési kötelezettséget von maga után!

Szállítás

A megrendelt termékeket a vételár és szállítási költség beérkezését követő 4-6 munkanapon belül a Foxpost futárszolgálat szállítja.

Házhoz szállítást Foxpost futárszolgálat végzi.

Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot!

Fizetési módok

– Előreutalás
– Utánvétes fizetés

Számlaszámunk előreutaláshoz:
Kovamed Bt
Erste bank 11600006-00000000-03146527

Előreutalás esetén kérjük a Közlemény rovatban a rendelés számát feltüntetni.  Amennyiben az utalás nem érkezik be 14 napon belül, a megrendelés törlésre kerül.

Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.

A megrendelés folyamata

1. A termék adatlapján a szín és méret kiválasztása után írja be a kívánt darabszámot, a “Kosárba teszem” gombra kattintva a kívánt árucikk a bekerül a kosárba. Amennyiben az adott termékből nincs megfelelő mennyiségű készlet, a rendszer erre figyelmeztet.

A „saját pólóm” megrendelés esetén az instrukcióknak megfelelően elküldi a néhány szavas gondolatait, ezt követően kattint a „Kosárba teszem” gombra.

2. Miután minden kívánt terméket elhelyezett a kosarában, kattintson a “Kosár” gombra hogy ellenőrizhesse annak tartalmát. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a termék sorában szereplő mennyiség mezőben.

4. A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában.

5. A “Pénztár” oldalon a számlázáshoz és szállításhoz szükséges adatokat kell rögzíteni. Amennyiben a Szállítási és Számlázási cím megegyezik, vegye ki a pipát a “Szállítás másik címre?” opció mellől.

6. A Megjegyzés mezőben feltüntetheti a rendeléssel, szállítással kapcsolatos kéréseit.

7. A lap alján kiválaszthatja a szállítás és a fizetés módját.

8. A “Megrendelés elküldése” gombra kattintva jóváhagyhatja a rendelést, majd egy automatikus értesítőt küldünk a rendelés tartalmáról, az utalandó összegről és az utaláshoz szükséges bankszámlaszámról. A „megrendelés elküldése” gombra kattintva automatikusan elfogadja az ÁSZF (Általános Szerződés Feltételeit), mellyel tudomásul veszi, hogy ez egy fizetési kötelezettséggel járó megrendelés.

Rendszerünk minden megrendelésről azonnal egy automatikus e-mailt küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén, illetve nyomon követheti, ha belép az oldalra regisztrációkor megadott adataival. Amennyiben a rendelésről szóló automatikus visszaigazolást nem kapná meg, kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappáját is, vagy jelezze az artshirt100@gmail.com címen.

A visszaigazolás 48 órán túli elmaradása esetén vásárló mentesül az ajánlattételi kötelezettség alól.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének és a szállítási költségek előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Adatkezelés

Az webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk.  A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.  A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.  A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.  Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül, hogy regisztrációja törlésre kerülne.
A vásárló a webáruház által kezelt személyes adatairól bármikor tájékoztatást kérhet az e-mail címünkön keresztül. Itt kérheti adatai törlését és helyesbítését is.

Elállási jog

A rendelések lemondása e-mailen vagy telefonon keresztül történhet. A rendelések lemondása a rendeléstől számított 4 órában indoklás nélkül megtehető. A lemondást az artshirt100@gmail.com email címre küldött üzenetben tudjuk elfogadni, illetve a 06 304075793 as telefonszámon mondhatod le. Ezt követően a rendelés visszamondására csak az eladó nem szerződésszerű teljesítése esetén van mód!

Nem illeti meg az elállási jog a fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

Panaszkezelés

Ha a megrendeléssel kapcsolatban bármilyen probléma merülne fel,  kérjük, hogy a megrendelés azonosítószámára hivatkozva az artshirt100@gmail.com e-mail címen vagy telefonon jelezze felénk. A lehető legrövidebb idő alatt írásban válaszolunk, általában néhány napon belül. (A vonatkozó jogszabály alapján legkésőbb 30 napon belül.)

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A fogyasztó jogosult a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulni panasszal,
A fogyasztó jogosult vitarendezési eljárást kezdeményezni az Európai Unió online vitarendezési platformján, amely a következő elektronikus linkre kattintva érhető el:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

Garancia, Kellékszavatosság

A gondos ellenőrzés ellenére előfordulhat, hogy a mérettáblázatban megadott méretektől néhány cm-rel eltérő termék kerül kiszállításra, ilyen jellegű reklamációval sajnos nem tudunk érdemben foglalkozni, mivel a gyártó sem tudja mindig garantálni a pólók cm-re pontos/azonos egyezését.

2. Ha mégis szavatosságot érintő hiányosság áll fenn, az ügyfél a törvényben meghatározott keretek között kérheti a hiány pótlását, az ár csökkentését vagy a szerződés felbontását.

3. A nyomtatás esetén a 100% színhűséget nem garantáljuk.

4. A garanciát csak abban az esetben tudjuk érvényesíteni, ha a termék(ek) kézhezvételét követően, azonnal vagy kézhezvételtől számítva 14 munkanapon belül jelzed felénk a problémát telefonon, vagy e-mail-en!

Amennyiben nem a kérésedre és utasításaid szerint kerül sor a termék gyártására, és Vásárlóként a Ptk. 8. § (1) bekezdés 3. pontja alapján fogyasztónak minősülsz, úgy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-a alapján megillet Téged a megrendeléstől való elállás joga akként, hogy az elállás jogát gyakorolhatod a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időben, valamint a termék átvételét követő 14 napon belül is. A megrendelt terméket tehát az átvételét követő 14 napon belül visszaküldheted számunkra.  Amennyiben a fogyasztónak minősülő Vásárlóként az elállási jogoddal kívánsz élni, úgy az elállási szándékodat tartalmazó egyértelmű nyilatkozatodat köteles vagy eljuttatni nekünk a artshirt100@gmail.hu e-mail címre .  Az elállási nyilatkozat akkor minősül határidőben megtettnek, ha 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldésre kerül. Téged, mint fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogodat jelen pontban foglaltaknak megfelelően gyakoroltad. Mi mindkét esetben haladéktalanul e-mailben visszaigazoljuk az elállási nyilatkozat megérkezését.  Elállás esetén fogyasztóként köteles vagy a megrendelt terméket – amennyiben az már átadásra/kiszállításra került – részünkre indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül visszajuttatni számunkra az 4300 Debrecen, Gábor Á. u. 22/B címre.  A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldésre kerül a termék (postára adás vagy a megrendelt futárnak átadás). Elállásod esetén a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseled fogyasztóként a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 24. § (2) bekezdésének megfelelően. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terhel Téged, mint fogyasztót.  Elállás esetén legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Általad, mint fogyasztó által megfizetett vételárat. Ha Te, mint fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottad, úgy nem vagyunk kötelesek visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeidet. Fontos, hogy jogosultak vagyunk a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapjuk a terméket, vagy nem igazolod hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldted nekünk, a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.  A visszatérítés során a megrendelés során alkalmazott fizetési móddal megegyező módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód igénybevételéhez Te, mint fogyasztó kifejezetten a hozzájárulását adod, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag semmilyen többletköltség nem terheli Téged. 

Kizárólag a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felelsz (pl viselésből kinyúlás, koszolódás, szakadás stb.).

5. Hiányos csomag esetén is reklamációt a kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül fogadunk el.

6. A megrendelés pontatlanságáért vagy a megrendelés felbontásából származó károkért a Kovamed Bt semmilyen felelősséget nem vállal.

Jótálási vagy szavatossági igény bejelentésének módja: Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét elektronikus levélben a szolgáltató email címére.

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:

 – a vásárló nevét, címét,

– a termék megnevezését, vételárát,

– a vásárlás időpontját,

– a hiba bejelentésének időpontját,

– a hiba leírását,

– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

Jelen ÁSZF érvényes 2022. 10.15-től visszavonásig.

A Kovamed Bt fenntartja az ÁSZF változtatásának jogát, melyet fenti oldalon közzé tesz a módosítás dátumával egyszerre.

Shopping Cart